poniedziałek, 10 września 2012

Tak to z ludźmi jest, że czasem nie potrafią zrozumieć tego co się do nich mówi. Dorośli ludzie a zachowują się jak przedszkolaki. Co to wg za pytanie publiczne 'co sądzicie o Azjatach, sory żółtkach? tolerujecie ich?' ... i ankieta kurde publiczna. A ja się pytam co kogo interesuje co ja lubię i co mi się podoba ... !! Moja sprawa i tyle. Nie wstydzę się tego :))

Bądźmy trochę bardziej tolerancyjni ... !!


Swoją drogą z powodu sesji poprawkowej mam straszne braki w dramach :( Ale w roli polecenia ... Jeśli chcecie się pośmiać to polecam KSIĘCIA PODDASZA z Micky :) Ah ależ ja się śmiałam na pierwszym odcinku ... A nie przepraszam - na drugim ;p Reszta też była wspaniała ... Czasami żałuję, że skasowałam bloga o dramach i filmach azjatyckich ... może COME BACK?? :D

 

 

 



M. :*  <3 


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń