piątek, 14 września 2012

Love Style

Już PO egzaminie (ale tylko jednym) pomyliłam jedno słowo. Najgorsze jest to, że przez to jedno słowo mogę nie zdać !! Jestem pesymistką? Mój chłopak wczoraj mi to powtórzył kilka razy, że jestem straszną pesymistką. Ale dla mnie jest realizm, a nie pesymizm. Wolę się miło zaskoczyć niż rozczarować. Wystarczy, że On jest optymistą ... I kupuje samochód którym się będę musiała zachwycać, chociaż pewnie mi się nie spodoba :D Ja się nie znam :) Auta różnią się dla mnie tylko kolorami i wcale mnie nie rusza jego przyszłe ukochane  alfa romeo 159 !!!

Swoją drogą macie swój ideał faceta? Zwracacie uwagę na wygląd? Macie jakieś cechy charakteru które Was szczególnie poruszają?

Ja np. lubię jak mi się dobrze z facetem rozmawia, nie lubię napiętej atmosfery i krępującej ciszy (aż tak, teraz to dopiero na "gadułę" trafiłam ;) ... Właściwie to wcale nie trafiłam w mój "ideał" !! Lubię wyższych (sama mam 170 cm) a teraz to w szpilkach 15 cm sobie z nim nie pochodzę. A co do charakteru ... Pokażę Wam piosenkę !! To co oni w tej piosence mówią, to jest moje idealne podejście faceta do dziewczyny !!


Po a tym dziękuję wszystkim za komentarze :) Nie spodziewałam się tego, ale baaardzo mnie to cieszy i daje siły :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz