czwartek, 20 września 2012

My world :)

Dooobry, oj dobry :) Pozałatwiałam wreszcie wszystkie sprawy i mam czas dla siebie (chociaż dzisiaj może się okazać, że mam jeszcze trochę w plecy). Zdałam najważniejszy egzamin i jestem prze, prze szczęśliwa. Chciałabym z racji tego podzielić się z Wami kawałkiem mojego świata, żeby nie być już taką bezosobową istotą ;p Zapraszam w podróż w mój porębiany świat :)) (możecie wziąć Leeteuka za przewodnika :P)

BIG BANG !!


Słucham ich ostatnio OBSESYJNIE - w końcu do nich dorosłam. Swoją drogą słucham dziwnej muzyki, ponieważ na mojej playliście znajdziecie głównie koreańskie i japońskie piosenki (o ja nienormalna) co niektórych przyprawia o szewską pasję ale ja mam to daleko i baaardzo głęboko ;)


A teraz zdjęcia bardziej mi bliższe --> mooooje :))

Mój ulubiony pierścionek ;p Wąż ... Planuje kupić jeszcze smoka na ucho :D



Mój stół :) Lubię tak obklejać różne rzeczy, 
nabierają wtedy dla mnie charakteru i miło aż się przy nic uczy ;p 


 Misiaczek z którym śpię (tak, tak mam 21 lat i śpię z misiem) :)


 O to kolejny dowód na to, że mam pierdolca ;D Moja ściana, a raczej jej kawałek, całej nie mogłam pokazać - za dużo mam na niej zdjęć prywatnych ;p


 Aktualna lektura !! Kocham Sherry Argov !! <3 Jej pierwszą cześć "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" przeczytałam w JEDEN dzień. Kiedy ostatnio poszłam do empiku nie mogłam się oprzeć !! Zastanawiam się czy nie wkleić na bloga najbardziej ciekawych tekstów. Szczerze ta książka wiele w moim życiu zmieniła i pokazała jakie robię błędy jeśli chodzi o facetów. Teraz staram się w miarę do niej stosować i powiem Wam .... hah zaczyna mi się to podobać ;p
Mój ukochany zegarek !! Może i wygląda dziecinnie, ale uwielbiam Go !! 
To, że czasem przestaje chodzić (ooo tak jak właśnie teraz) pominę ;p


JAPOŃSKI !! A więc taaak ... Uczę się Japońskiego. W sumie teraz będzie drugi rok mojej nauki. W zeszłym roku akademickim chodziłam na Japoński prowadzony przez Japończyka. Byc może (bardzo prawdopodobne) nigdy nie opanuję tego języka w takim stopniu w jakim bym chciała - jest dosyć trudny - ale staram się. Od października zaczynam kolejny rok nauki :)) Ten podręcznik kupiłam już jakiś czas temu również w Empiku. Jest bardzo dobry dla osóbek które chcą zacząć swoją przygodę :)
  Prawdę powiedziawszy uwielbiam uczyć się języków, uczyłam się już:
-niemieckiego
-angielskiego
-łaciny
-francuskiego
-rosyjskiego
-koreańskiego
- i japońskiego (nie pytajcie tylko w ilu z nich dogadam się bez problemu :P)


Nie jestem miłośniczką gazet, wolę książki, ale jeśli już to kupuję "Twój Styl" (jak widać na załączonym obrazku) lub Cosmo ... Reszta nie jest jakoś dla mnie ;p


 Ulubiony długi łańcuszek
Jest to złota papuga na złotym łańcuszku która dostałam od przyjaciółki z Irlandii :) :* <3


Zawsze mam za mało kosmetyków (to jest tylko ta cześć której używam na co dzień, reszta leży w szufladach) i za każdym razem kiedy jestem w pobliżu drogerii muszę coś kupić, no normalnie muszę ;p


 Dla odstresowania rysuję ... haha chociaż kompletnie nie potrafię ;p Ale to nic ... !!


Ulubiony zapach <3 Nie tylko mój <3<3<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz