piątek, 5 października 2012

:)

Ten tydzień był dla mnie zabójczy. 
Tak dużo miałam na głowie, tyle nadrabiania, tyle spotkań i początkowe zajęcia, że nie miałam czasu na nic. Jestem baaardzo zmęczona. 
Nadrabiam zaległości w dramach, porządkuje rzeczy ... 
Nie wiem kiedy będę miała czas dla siebie :( 


Byłam w kinie na "Jesteś bogiem" ... Hmmm ... Nie wiem co mam o nim powiedzieć, to po prostu TRZEBA zobaczyć :)) Film mi się baaaardzo podobał, wyszłam z kina i nie mogłam z siebie słowa wykrztusić :)


ZASADA DZIAŁANIA W ZWIĄZKU NR 1
W romansie nie ma nic bardziej pociągającego dla mężczyzny
niż kobieta pełna godności i dumy z tego, kim jest.

ZASADA DZIAŁANIA W ZWIĄZKU NR2
Mężczyźni poślubiają kobietę, która nigdy nie 
będzie bezwolna jak szmaciana lalka.

ZASADA DZIAŁANIA W ZWIĄZKU NR 3
On nie żeni się z kobietą doskonałą.
Zeni się z kobietą która go fascynuje. 

S. Argov "Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy"

Wiem Kochane, że to może się wydac wam dziwne, ale jest to czysta prawda. Małżeństwo pewnie dla większości z nas to kwestia odległa, ale zasady te można skutecznie stosowac w związku z chłopakiem nawet na początkowych stadiach. Najważniejsze to nie pokazac mu że jest całym waszym światem, że nie porzucicie dla niego wszystko, hobby znajomych i cały wolny czas bo wtedy owinie sobie Was wokół palca i bedzciecie robiły wszysko co on zechce a uwierzcie to nie jest zdrowe w związku ... To nie o to w tym chodzi. 

Ok ... Uciekam spać, ponieważ oczy mi się już kleją :( Wasze blogi obiecuję, że nadrobię jutro :**





Od poniedziałku zaczynam JAPOŃSKI jestem mega szczęśliwa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz