czwartek, 25 lipca 2013

Ależ dawno

Ależ dawno mnie nie było. Świat jednak się nie zatrzymał :)


UWAGA - mam licencjat !! Juhu :) 


Za około miesiąc stuknie mi pierwsza rocznica z moim ukochanym. 


To tyle z dobrych wieści ... Zastanawialiście się kiedyś czy przyjaźń trwa wiecznie? Czy ludzie są dla nas mili tylko dlatego, że przebywamy z nimi na co dzień i bycie nie miłym uniemożliwiało by codzienną koegzystencję? 


Przyjaźń to trudne słowo. Bardzo trudne. 


W tym momencie mam jedną przyjaciółkę.
Dwie cudownie dobre i wspaniałe koleżanki.
Reszta - nie wiem kim jest !! 

Piosenka na dziś: 


Postaram się być częściej :) Czy ktoś ze mną jeszcze jest ... 


3 komentarze:

  1. gratulacje! :) wytrwałości w związku

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację ;) rok to już długo oby tak dalej :) rzeczywiście przyjażń to bardzo trudne słowo

    OdpowiedzUsuń
  3. No mój luby jest ze mną co 2-3 miesiące przez tydzień lub 2... :/

    OdpowiedzUsuń