sobota, 27 lipca 2013

Ciepełko :)

No, w końcu po raz pierwszy od dawna u mnie jest piękny weekend. 
Plany na dzisiaj?
- mój facet
- moja przyjaciółka
- ja :D i mnóstwo innych rzeczy wybieramy się na plażowanie :) 
Będzie nas trochę więcej osób niż wymieniłam, ale te najważniejsze wpisałam <3 

A Wy? Jakie macie plany na dzisiaj? 

Chciałam Wam jeszcze pokazać do mniej więcej ze sobą zabieram :) 

I ... How i look today :P (no to poszalałam z angielszczyzną) 


Jeep no to zacznijmy od tego, że po za pokazanymi rzeczami mam jeszcze w torebce kocyk, ręcznik, coś do przegryzienia i do wypicia (woooode oczywiście;) 

 
Cosmo! Bo kto lubi się nudzić podczas leżenia plackiem :) 



Podstawa u mnie :) No i smaruje jeszcze wszystkich dookoła ;) Znajomych oczywiście a nie obcych ludzi :)

Co do Kolastyny, bardzo ma fajną konsystencję no ale, jak to filtry z 50 bieli ;( Kolastynę kupiłam w SuperPharm była w dwupaku, ale druga miała żółte opakowanie i szczerze nie wiem czym się różniła. Dostał ją mój chłopak więc ... :) 

Garnier tylko po to, że last time wiem jak się skończyło to nasze opalanie :)

























Na paznokciach u rąk mam odżywkę tylko, bo niestety pod wpływem wody wszelkie inne lakiery mi schodzą płatami. 
Od 8w1 uzależniłam się już z rok temu i od tamtej pory było bardzo niewiele dni kiedy go nie używałam (i źle się to kończyło;)

Na stopach Catrice :) Uwielbiam ten kolorek. Daje efekt (jak obiecuje producent) żelowego efektu i super połysku. Hmmm ... może i daje ale w pierwszy dzień, później już mi się matowi. 


No i usteczka. Carmex jako podstawa wychodzenia na zewnątrz w taką pogodę inaczej schodzi mi skóra z ust :(

Nivea z lekko czerwonym kolorem jako druga warstwa :) 

Wiem, że te dwie rzeczy mają już niewiele (jak nie nic) wspólnego ze sobą, ale ulepszają życie. 

Gumka do koka - już sfatygowana, Pani w H&M zapewniała, że będzie mi spadała bez użycia wsuwek i że powinnam je u nich kupić. Ta, wcale nie spada i sprawuje się idealnie, może po za tym, że nieco się rozwarstwiła. Też macie take problemy z tymi gumkami?

Żel do stóp z BeBeauty. Bardzo fajnie chłodzi i sprawia, że nasze stopy mniej się pocą i są dłużej świeżutkie, a przy takiej pogodzie to same wiecie. Jednak nie działa już przy pierwszym użyciu. Ja używam około 3 tygodni i dopiero teraz zauważam polepszenie i spełnianie się zapewnień umieszczonych na etykiecie :)

Młaaa ... 


A więc prezentuję się tak. 
- T-shirt Cubus Norweski, nie wiem czy w Polskim też takie są
- Spodenki wiekowe i niezawodne GAP :) 

Jakieś japonki i jestem gotowa :) 

Mam nadzieje, że miło spędzicie dzisiejszy cudowny dzień :) 

Pozdrawiam Serdecznie :* 





9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog!:)

    Obserwujemy? Ja już:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/london-part-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj spędzam dzień w łóżeczku z kawką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywkę 8 w 1 i Garnier mam takie samo ;) Udanego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ... i to nawet jak się udał :)

      Usuń
  4. fajny strój :D u mnie już od ponad tygodnia grzeje okropnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej nie wiem czy wiesz, że blog http://insuperable-blog.blogspot.com/ został reaktywowany? Zapraszam na niego pozostaw po sobie ślad a się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz napisz. U ciebie ślicznie i bardzo ciekawie ładny nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze oprócz czegoś z filtrem do opalania mam nakładam jeszcze dodatkowo przyspieszacz opalania w sprayu z Ziaji - bardzo dobrze się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam lakiery Catrice. Jeszcze nie próbowałam tych z żelowym efektem.
    A.

    OdpowiedzUsuń