wtorek, 28 października 2014

Dzień dobry bardzo :)

Dosyć dawno mnie nie było, tak wiem ... Nie będę przepraszała, nadrobię to co u mnie :)

~ Co oglądam:


~ Co słucham:


~ Co mnie inspiruje:

Obecnie jestem na etapie planowania ślubu więc inspiracje będą co do tematu przewidywalne :)



















~ A co po za tym ?

To już ostatni rok moich studiów - juhu zasilę nasz kraj w kolejnego bezrobotnego mgr :) A tak na poważnie, myślę iść na staż jednak to będzie trudne logistycznie, no ale zobaczę co z tego wyjdzie. Cieszę się że to już końcówka mojej przygody ze studiowaniem. Nie żebym narzekała, jest bardzo fajnie, jednak przez te 4 lata dużo się w moim życiu zmieniło, a przede wszystkim zmieniły się moje priorytety. 
Gdyby ktoś te cztery lata temu mi powiedział, że teraz będę w tym miejscu w którym jestem i będę tak bardzo szczęśliwa - zabiłabym go śmiechem. 
Jest dobrze ... Dziękuję za wszystko co mam :)

A co u Was moi drodzy ? Też jakieś duże zmiany ? :)

Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz