środa, 31 lipca 2013

Wieczorna pielęgnacja


Witam :) Dobija godzina 23 a spać nie chce mi się ani trochę, więc postanowiłam przedstawić Wam moją codzienną wieczorną pielęgnację buzi :) 

Jeżeli jesteście zainteresowani jakich kosmetyków używam -> Zapraszam Serdecznie :)



Na początek zmywam makijaż mleczkiem z Biedronki z serii "bebeauty". Jest to mleczko nawilżające do demakijażu twarzy i oczu. Jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona. Dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia mojej skóry twarzy, nie szczypie w oczy (u mnie to cud!!), oraz jest bardzo wydajny. W zasadzie nie widzę wad ... (?)



Następnie przychodzi pora na peeling. Tutaj mieszam ze sobą dwa produkty:

- Lirene - pielęgnacja oczyszczająca, wygładzający peeling drobnoziarnisty
- BeBeaoty - nawijżający żel do mycia twarzy, drobinki masujące 





Uważam, że same (bez zmieszania) nie dają fajnych rezultatów. Produkt z Biedronki jest bardzo słabo ścierający, natomiast "Lirene" jest trochę na ostry jak na moją skórę. 

Jednak po wymieszaniu - cudo :) 







Może się wydawać dziwne, że tak produkty z "Biedry" ciągle, ale są one naprawdę dobre.

Może nie wszystkie, ale jednak nie pokazywałabym Wam czegoś co się u mnie nie sprawdziło. 

(Nie poleciłabym np. zmywacza do paznokci) 




Kolejnym produktom jest micelarny żel do mycia i demakijażu. Używam go jeszcze po peelingu (nie robię go oczywiście codziennie, więc gdy go nie ma bezpośrednio po demakijażu) aby upewnić się, że moja skóra jest już całkowicie oczyszczona aby móc nałożyć produkty do pielęgnacji :) 




Po oczyszczeniu używam nowości w naszych aptekach "Bio Oil". 

Bio-Oil to specjalistyczny olejek do pielęgnacji skóry w przypadku rozstępów, blizn, nierównomiernego kolorytu skóry, skóry starzejącej się i odwodnionej. (źródło: wizaz.pl)

Ja nie mam rozstępów, przeszkadzających mi blizn ani specjalnie nierównego kolorytu skóry. Zdecydowałam się jednak na niego ze względu na moją ostatnio nieznośnie suchą skórę i za względu (pewnie podświadomie przede wszystkim) na pierwsze zmarszczki, które mnie przerażają. 

Moja opinia na temat tego produktu jest wciąż w budowie  ponieważ używam go dopiero 3 dzień. Jednak już czuję nawilżenie ... Przeciw starzenia jeszcze niestety nie :) :P





Na koniec kilka produktów zapewne Wam znanych 

- Ziaja - Bloker 
- Celia - krem tłusty z kolagenem, przeciw zmarszczkom 
- CHI - jedwab do włosów farbowanych 
- Ziaja - krem wygładzający 25 + (jeszcze nie mam 25 lat, ale trzeba być gotowym na wszystko :P)
- Biała perła - specjalistyczna pasta do zębów (wybielająca, mówiąc szczerze i nie zapeszając jestem całkiem zadowolona z dotychczasowych efektów)






Dziękują bardzo za odwiedzenie mojego bloga :* 

Mam nadzieję, że wpis się podoba i do następnego Moi Drodzy :* :) 

Dziękuję, że jesteście :) 


4 komentarze: