poniedziałek, 29 lipca 2013

Smileee


Mówiąc szczerze ... życie jest piękne. Pomimo tego, że bywało różnie i nie raz i nie dwa razy gorzko zapłakałam, dzisiaj życie jest piękne. Nie chciałabym w tym momencie niczego zmienić bo nie wiem czy może być lepiej ... Pewnie może. Mogłabym być ładniejsza, szczuplejsza, mądrzejsza i wiele innych słów kończących się na -sza mogłabym użyć. Jednak dobrze mi jest teraz. Nie jestem idealna, nigdy nie byłam i nie będę ... Ale Kocham i jestem Kochana. Mam ludzi którzy się o mnie martwią. Nawet jak jest ciężko to warto przebrnąć i cieszyć się tym co się ma ... :) 



A tak po za tym, spędziłam wczoraj godzinę na robieniu sobie włosów. Wiecie chłopak miał przyjechać i wg :) Strojenie się, malowanie, włoski pięknie wyprostowane ... A on wpada i mówi "Zakładaj strój jedziemy nad wodę" ... Haaa zgadnijcie jak długo moje włosy miały szanse się pokazać jako proste :) 


W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE :) 

9 komentarzy:

  1. Nikt nie jest idealny :) Najważniejsze że mamy obok ludzi którzy nas kochają i martwią się o nas. Tyle pracy z Twoimi włosami poszło na marne

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe :) a ja własnie szukam nowej prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i dzięki za podpowiedź odnośnie bucików... sama własnie też tak pomyślałam żeby je namoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i warto sprawić, aby te chwile były najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany tyle prostowania na nic! skąd ja to znam hah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I dla tych chwil warto żyć !:)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nikt nie jest idealny, zawsze można być lepszym, ale ważne jest to, że niektórzy ludzie akceptują nas takich jakimi jesteśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. alez tu fajnie klimatycznie!:)

    OdpowiedzUsuń